ΣΥΝΔΕΣΗ
Όνομα Χρήστη:
Συνθηματικό:

Συλλογή

Φταίνε οι φωνές μας που δεν έγιναν κραυγές
Συλλογή του www.rock-elliniko.gr


Αναζήτηση


LiveRadio


Σύνδεσμοι

www.anexartisi.gr
www.seidis.blogspot.com
www.antelmamusic.com
radiomusicrock.blogspot.com
www.giusurum.blogspot.com
www.fuzzradio.gr
www.southernrock.gr
www.rockandroll.gr
www.trackers.gr
rocknrolltown.blogspot.com
www.rockguide.gr
www.Rockway.gr
www.PSYCHO.fm
www.vlepo.org
www.publicstage.gr
www.crashradio.gr

Online

6 επισκέπτες

The PMP Room

Mass Room Music Factory

Live Studio


Νίπτω Τας Χείρας

Βιογραφικό
1995 : Ο Πάνος Πιλάτος και ο Τέλης Καυκάς επικοινωνούν μέσω αλληλογραφίας (underground φάση) και αποφασίζουν να φτιάξουν ένα μουσικό project όπου θα εμπλέξουν ελληνικό στίχο με metal-gothic-progressive μουσική.

1996 : Ηχογραφούν τα πρώτα τραγούδια. Μεταξύ αυτών μία διασκευή στο «Skeletons Of Society» των Slayer (με τίτλο «Το Εξώγαμο Ενός Λύκου Και Μιας Αυγής») και άλλη μία στο «Mean Machine» των UDO (με τίτλο «Σκληρός Θεριστής».

1997 : Στο σχήμα εισχωρούν ο κιθαρίστας Τόλης Πολύμερος και ο drummer Ευθύμης Τσακωνίτης. Το group παίρνει το όνομα AURORA’S CANCER και επαναηχογραφεί όλο το υλικό με συμβολή και των νέων μελών (σε τετρακάναλο) και με συμμετοχές της Μαρίας Ζέμπου (μέλους των Mirage, του Bob Katsionis) και της Bloody Μαίρη. Κυκλοφορεί το cassette album «Γεννημένοι Στο Σκοτάδι», που εισπράττει διθυραμβικές κριτικές. Το group δίνει ένα τραγούδι του και στη συλλογή της Heavy-Rock Tapes «Αποκάλυψη Νο 2».

1998 : Ο Τέλης Καυκάς ταξιδεύει στο εξωτερικό ως session μουσικός mainstream καλλιτεχνών. Ο Πάνος Πιλάτος δημιουργεί τους PILATOS, στη συνέχεια τους μετονομάζει σε ΣΥΝΤΡΙΜΙΣΙΟΝ και ετοιμάζει δίσκο υπό τον τίτλο «Νίπτω Τας Χείρας». Προς το τέλος της χρονιάς, Πιλάτος και Καυκάς συναντιούνται ξανά και γράφουν νέο υλικό. Ορισμένα από τα καινούρια τραγούδια έχουν πλέον στοιχεία και από άλλα μουσικά είδη, που υπήρχαν στους ΣΥΝΤΡΙΜΙΣΙΟΝ (rap, electronica, industrial) και αποφασίζουν να τα κυκλοφορήσουν υπό το νέο τους όνομα: ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ. Πριν βγει η χρονιά, παρουσιάζουν το promo E.P. «Ντόμινο».

1999 : Οι ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ υπογράφουν με την Legend και έπειτα από ένα promo-single CD και συμμετοχή στη συλλογή «Legend Rocks 2», παρουσιάζουν το θρυλικό, πλέον, progressive crossover album τους «Η Οργή Είναι Το Κλειδί».

2000 : Έπειτα από δοκιμές διάφορων μουσικών και αλλαγές στο line-up, στους ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ σταθεροποιούνται ο Bob Katsionis (πλήκτρα, 7χορδη κιθάρα), ο Σταμάτης Λέσσης (κιθάρα) και ο Δημήτρης Σάμιος (τύμπανα). Οι ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ γυρίζουν το video clip για το «Η Οργή Είναι Το Κλειδί» και άλλα δύο, για το «Γκέτο Ροκ» και για το «Ξύπνημα». Επίσης, αρχίζουν τις live εμφανίσεις, πάντοτε ως headliners.

2001 : Η μπάντα αποδεσμεύεται από τη Legend, με την οποία διατηρούσαν σχέσεις… μίσους. Συνεχίζοντας τις live εμφανίσεις, ετοιμάζουν παράλληλα το νέο τους album υπό τον τίτλο «Αίρεση», ηχογραφώντας στα Warehouse Studios. Το όνομα του συγκροτήματος γίνεται ευρέως γνωστό και οι συζητήσεις για νέο συμβόλαιο με μεγάλη δισκογραφική εταιρεία προχωρούν αισίως. Ωστόσο, στο τέλος της χρονιάς, ο Πάνος Πιλάτος, απογοητευμένος από τις σχέσεις μεταξύ ορισμένων μελών, διαλύει απρόσμενα το σχήμα.

2004 : Οι ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ επανασυνδέονται με τη λεγόμενη «κλασική σύνθεση» (Πιλάτος-Καυκάς-Λέσσης-Σάμιος) και ετοιμάζουν νέο υλικό.

2005 : Οι ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ κυκλοφορούν το promo E.P. «Προσευχή» και αναζητούν καινούριο συμβόλαιο.

2006 : Η μη εύρεση αξιόπιστης συμφωνίας, οδηγεί σε μια εκ νέου διακοπή των δραστηριοτήτων της μπάντας.

2008 : Πιλάτος και Καυκάς αποφασίζουν να προχωρήσουν και πάλι το αρχικό τους όραμα. Μαζί τους, σταθερά, οι Λέσσης και Σάμιος. Έκτοτε, το σχήμα υφίσταται και δουλεύει το νέο του υλικό.

Τα μέλη του συγκροτήματος είναι:
Πιλάτος Πάνος - Φωνητικά
Καυκάς Αριστοτέλης - Μπάσο, Πιάνο / Πλήκτρα
Λέσσης Σταμάτης - Κιθάρα
Σάμιος Δημήτρης - Τύμπανα
Πομόνης Γιάννης - Κιθάρα, Φωνητικά
Πετράκος Δημήτρης - Μπάσο

Από το γκρουπ έχουν περάσει και οι:
Ποπώλης Στέφανος - Κιθάρα
Κατσιώνης Bob - Πιάνο / Πλήκτρα, Κιθάρα, Φωνητικά


Δισκογραφία
α/α Τίτλος Ημερομηνία *
1

Η Οργή Είναι Το Κλειδί

1999
Χρονολογία: 1999
1 Συντριμίσιον 04:55
2 Η Οργή Είναι Το Κλειδί 03:36
3 Προφήτης 04:23
4 Γκέτο Ροκ 04:13
5 Nexus In Utero 03:50
6 Ο Βετεράνος 03:54
7 Στα 4 03:43
8 Το Γουρούνι Σκέφτεται 03:32
9 Interludium 00:19
10 Αγοραφοβία 04:52
11 Η Χειρότερή Μου Μέρα 04:52
12 Το Ξύπνημα 03:03
13 Aurora's Cancer 03:59
14 Θυμός 03:24
15 Ντόμινο 03:23
16 Ορίζοντας (outro) 00:24


Φωτογραφίες
Νίπτω Τας Χείρας Νίπτω Τας Χείρας Νίπτω Τας Χείρας Νίπτω Τας Χείρας Νίπτω Τας Χείρας Νίπτω Τας Χείρας


Βίντεο
Εμφανίσεις: 25
Συγγνώμη (Live)
19/01/10
Live στο OnStage Club στις 13/12/09
Συγγνώμη (Live)
Εμφανίσεις: 14
Όλα Εδώ Πληρώνονται (Καλέ Μου Εχθρέ) (Live)
19/01/10
Live στο OnStage Club στις 13/12/09
Όλα Εδώ Πληρώνονται (Καλέ Μου Εχθρέ) (Live)
Εμφανίσεις: 17
Το Τρένο (Τρύπες) (Live)
19/01/10
Live στο OnStage Club στις 13/12/09
Το Τρένο (Τρύπες) (Live)
Εμφανίσεις: 11
Χωρίς Ρεφρέν (Live)
21/12/09
2001
Χωρίς Ρεφρέν (Live)
Εμφανίσεις: 7
Ξύπνημα (Live)
21/12/09
2001
Ξύπνημα (Live)
Εμφανίσεις: 24
Η Οργή Είναι Το Κλειδί (Live)
28/10/09
Live στο An Club
Η Οργή Είναι Το Κλειδί (Live)
Εμφανίσεις: 16
Εκείνος (Live)
28/10/09
Live το 2001
Εκείνος (Live)
Εμφανίσεις: 31
Η Οργή Είναι Το Κλειδί (Video Clip)
28/10/09
Επίσημο Video Clip
Η Οργή Είναι Το Κλειδί (Video Clip)
Εμφανίσεις: 22
Η Χειρότερη Μου Μέρα (Unofficial)
28/10/09
Η Χειρότερη Μου Μέρα (Unofficial)
Εμφανίσεις: 17
Στα 4 (Live)
28/10/09
Στα 4 (Live)


Σελίδα στο myspace: http://www.myspace.com/niptotasxeiras
Κανάλι στο Youtube: http://www.youtube.com/user/PMProom
Ημερομηνία Καταχώρησης: 05/02/09
Συνολικές Εμφανίσεις: 8474

Χρήστης: ΠΑΝΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ
Ημερ/νία: 00:51 - 14/06/10
ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ:
- ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΤΗΡΙΞΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΧΗΤΙΚΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ, ΜΑΛΙΣΤΑ, ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ (ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ) ΟΠΟΥ ΕΠΙΤΙΘΟΜΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΛΗΡΑ ΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΤΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΔΙΔΟΤΑΝ.
- ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΟΧΙ ΑΠΟ ΣΝΟΜΠΙΣΜΟ. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ. ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΡΟΛΟ ΒΑΡΑΩ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΜΗ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΜΠΗΚΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΡΕΙΣ-ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ROCK-ELLHNIKO, ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΧΘΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕΒΟΜΑΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ.
- ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΜΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ, ΑΣ ΜΕ ΦΤΥΣΕΙ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
- ΝΑ 'ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ.
.....................
ΠΑΝΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ
 
Χρήστης: ΠΑΝΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ
Ημερ/νία: 00:51 - 14/06/10
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ:
- ΩΣ ΚΟΜΜΑΤΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΣ ΣΚΗΝΗΣ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ ΕΧΩ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. ΑΠΟ ΤΑ FANZINES ΠΟΥ ΕΞΕΔΙΔΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΩΝ 90s ΕΩΣ ΣΤΗΛΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑ ΣΕ MAINSTREAM ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΕΙ Η ΣΚΗΝΗ. ΩΣ ΜΟΥΣΙΚΟΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΔΙΚΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ. ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΩ. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΠΟΤΕ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ, "ΑΠΛΑ" ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΤΙΠΟΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΤΟ ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΑ. ΤΙΠΟΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΟΥΣΤΑ. ΚΑΙ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΚΡΙΤΙΚΟΣ, ΓΡΑΦΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΑ (ή τουλάχιστον έτσι οφείλει). ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΕΥΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΚΡΙΤΙΚΟΥ, ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ή ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΕΙ. ΚΑΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ (ΤΟΤΕ) ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ. ΗΤΑΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ CD ΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΗΛΩΜΕΝΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΖΟΝΤΕΣ, ΕΒΑΛΑΝ ΤΗ ΜΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ BLACK LIST ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΤΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΝΑ ΒΓΩ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΙΞΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ.
 
Χρήστης: ΠΑΝΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ
Ημερ/νία: 00:50 - 14/06/10
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:
- ΟΙ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΟΗΘΟΥΝ ΑΠΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΟΝΤΡΙΚΑ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΣΧΗΜΑ.
- ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ? ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ. ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ.
- "ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΕΝΩ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΟΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙΣ". ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΙ "ΚΑΤΕΧΩ" ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΑΧΑ Ο,ΤΙ ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΜΟΥ ΜΠΑΝΤΑ. ΨΑΞΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ.

 
Χρήστης: palianthrwpos
Ημερ/νία: 16:24 - 01/06/10
Φιλε Revenge η διαφωνια μας μουσικα ειχε να κανει αποκλειστικα με τους ΝΤΧ. Σου ανεφερα και τους λογους.
Το να θεωρεις οτι εκδικεισαι (σαν παραδοχη το εκλαμβανω αυτο που αναφερεις περι εκδικησης) καποιον επειδη του ασκεις μια κριτικη ως αποπληρωμη της αδικιας που εισεπραξες καποτε (κατα δηλωση σου) το βρισκω καπως οξυμορο. Αυτα συμβαινουν σε ολες τις πτυχες της ζωης (οχι μονο στη μουσικη) μπορει να αδικηθεις, να υπερεκτιμηθεις, να αναγνωριστεις κ.ο.κ. Ειναι απολυτα λογικο εφοσον εντασεσαι σε ενα κοινωνικο συνολο και ποσο μαλλον οταν εκτιθεσαι καλλιτεχνικα σε αυτο. Κατι τελευταιο... δεν υποστηριζουμε κανεναν υπο την εννοια με την οποια το εθεσες λεμε απλα την γνωμη μας. Ή αν θες υποστηριξα καποιον ο οποιος δεχτηκε επιθεση χωρις επιχειρηματα (αυτο κι αν ειναι ανθρωπινο). Εφοσον τεκμηριωσες την αποψη σου και αποσαφηνισες τα αιτια για τα οποια αναλωθηκες στους παρακατω χαρακτηρισμους ολα good ;). Δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω τι (και αν) γραφτηκε εκεινη την εποχη κυριως λογω ηλικιας και δεν μπορω να πω κατι αλλο πανω στο θεμα.
 
Χρήστης: fofonka
Ημερ/νία: 15:16 - 01/06/10
Καταρχήν δε με ρώτησε κανείς τίποτα ώστε να δίνω απαντήσεις, δε δίνω καμία απάντηση σε κανέναν.
Έπειτα, από την στιγμή που έφτιαξα αυτή τη σελίδα και μέσω αυτής γίνεται αναφορά ονομαστικά σε κάποιον, νομίζω πως είναι απλά υγιές αν μπορούσε και ο ίδιος να συμμετέχει στη συζήτηση.
Τέλος με το να λέω την γνώμη μου για κάποιο άτομο με το οποίο έχω μιλήσει δε σημαίνει πως τον υποστηρίζω όπως λες.
Αυτά
 
Χρήστης: alexis
Ημερ/νία: 14:31 - 01/06/10
kalispera prin arketaxronia hmoun paragogos ston atlantis fm
diavazame kritikes tou panou kai allon san enimerotiki stili tis ekpompis ontos kapies itan sklires kai ironikes,ayto omos pou eixa anarotithei kai fysika eixe enoxlisi emena kai allous paragogous itan oti oi kalitexnes tis legend eteria pou anikan oi ntx den eixan kamia kritiki asximi.
 
Χρήστης: REVENGE
Ημερ/νία: 12:51 - 01/06/10
ΤΟ ΘΑΨΙΜΟ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΣΥΝΘΕΤΟ ΔΗΛ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ?ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ.ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΤΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΚΑΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΘΕΣΗ ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΜΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ ΜΟΥ
 
Χρήστης: fofonka
Ημερ/νία: 23:02 - 31/05/10
Από απλή περιέργεια (ή καλύτερα από ενδιαφέρον) σε ποια συγκροτήματα έπαιζες φίλε REVENGE ?
Πάντως χωρίς να θέλω να πάρω θέση στο θέμα, από το λίγο που γνώρισα τον Πιλάτο από κοντά και απο το πολύ που έχουμε μιλήσει μέσω ίντερνετ, δε μου κάνει με άτομο που θα έθαβε έτσι απλά....
Πιστεύω πως πλέον ίσως να έπρεπε να τον ενημερώσω γι'αυτήν την κουβέντα ώστε να πάρει και ο ίδιος θέση, καθώς γίνονται αναφορές πάνω στον ίδιο κυρίως...
 
Χρήστης: REVENGE
Ημερ/νία: 21:26 - 31/05/10
ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΕ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΗ ΔΕΧΤΗΚΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟ.ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ.ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ
ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ(ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΥΤΟ Ε?)ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΣΤΙΧΟ ΓΙΑΤΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΣΤΙΧΟΣ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ (ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ)ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΚΡΙΤΙΚΗΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ
ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΝΑΝΑΙ ΕΝΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΜΩΣ.Υ.Γ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΤΟΥ Π.Π ΝΑΝΑΙ SENFIELD ΔΕΝ ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΤΣΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΞΩ.(ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΑΠΟΠΟΙΗΣΕ ΟΤΑΝ ΣΕ ΑΔΙΚΟΥΝ.ΕΓΩ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ
 
Χρήστης: palianthrwpos
Ημερ/νία: 17:06 - 31/05/10
Οσον αφορα τις κριτικες του Π.Π σου γραφω και στο πρωτο μου μηνυμα πως δεν ετυχε να διαβασω δυστυχως δικη του κριτικη στο Ποπ και Ροκ αλλα σε διαφορετικα εντυπα (μεταγενεστερη εποχη) και δεν αντιληφθηκα κατι το μεμπτο. Οποτε δεν μπορω να παρω ξεκαθαρη θεση περαν του να πιθανολογησω οπως και εκανα. Οτιδηποτε υπαρχει στο αρχειο παντως ειναι ευπροσδεκτο σε jpeg μορφη ;)

Αυτα απο μενα, να σαι καλα και σορυ για την πολυλογια :)
 
Χρήστης: palianthrwpos
Ημερ/νία: 17:06 - 31/05/10
Φιλε Revenge (δεν μου παει να σε λεω "ΕΓΩ" :P) η τελευταια τοποθετηση σου ειναι αυτη τη φορα τεκμηριωμενη -σε αντιθεση με την πρωτη που ηταν 6 σειρες με ειρωνικη διαθεση, πολλους χαρακτηρισμους και χωρις επιχειρηματα- και οφειλω να την σεβαστω και να απαντησω σε αναλογο υφος κι ας μην συμφωνω ως προς το μουσικο σκελος (δεν ειναι απαραιτητο να συμφωνουμε). Κατα την γνωμη μου η μιξη της ροκ, μεταλ, χαρντκορ και ηλεκτρονικης μουσικης με την ραπ ηταν αρκετα προτοτυπη και πρωτοποριακη για την εγχωρια μουσικη σκηνη την εποχη που την παρουσιασαν οι ΝΤΧ. Επισης θεωρω αρκετα αξιολογους τους στιχους του Π.Π.. Οι ταμπελες δεν με πολυαφορουν οποτε δεν θα κατσω να αναλυσω αν ειναι προγκρεσιβ, κροσοβερ κλπ ή οχι. Θεωρω οτι ψαχνοντας τις ταμπελες αναπτυσουμε τις καθαρα θεωρητικες μας γνωσεις αλλα χανουμε την ουσια. H oποια πολλες φορες ειναι απιστευτα απλη. Το πρωτο πραγμα που σκεφτεσαι φανταζομαι οταν ακους μια μπαντα ειναι το αν σου αρεσει ή οχι και το γιατι ;). Τωρα το "μουσικα σωστο" και το "μουσικα λαθος" ειναι 2 αγνωστες εννοιες σε μενα καθοτι δεν ειμαι μουσικος αλλα ενας απλος ακροατης (οπως λες κι εσυ) και δεν σκαμπαζω απο τεχνικους ορους οποτε ειμαι ο τελευταιος που θα το κρινω. Τα μοναδικα μου κριτηρια λοιπον για καθε τι μουσικο ειναι: αν με αγγιζει ή οχι και αν ανταποκρινεται ή οχι στις προσταγες της καλως εννοουμενης τεχνης ετσι οπως την αντιλαμβανομαι εγω, και βασει αυτων σχηματιζω αποψη και επιλεγω ακουσματα.
 
Χρήστης: ΕΓΩ
Ημερ/νία: 17:43 - 27/05/10
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΝΤΩΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΥΣ ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ ΜΟΥ ΑΝ ΠΑΙΖΑΝ ΣΩΣΤΑ ΟΤΙ ΕΙΔΟΣ ΣΤΥΛ ΠΕΣ ΤΟ ΟΠΩΣ ΘΕΣ ΘΑΜΟΥΝΑ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΛΕΓΑ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΟΧΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΚΟ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΕΝΑ ΕΝΤΥΠΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΕΝΩ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΟΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΔΙΑ ΣΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ Ο Π.Π ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΜΕΤΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΑ ΟΤΙ ΠΡΗΣΤΗΚΑΝΕ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΑΡΚΕΤΑ ΤΕΥΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑ ΣΤΕΙΛΩ.ΛΟΙΠΟΝ ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΤΑΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΑΨΕΙ.ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙΣ PINK FLOYD ME KING KRIMSON ΠΟΥ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΧΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΒΙΝΝΥΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.ΚΑΙ ΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΛΑΣΕ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ MHN PAS MAKRIA ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ BERCLEY ΠΧ MICHAEL CAMEN QUINCY JONES.ΟΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΚΑΝΕΙΣ.ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΚΑΤΕΧΩ Η ΕΧΩ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΑΝ ΘΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΠΑΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΤΕΙΛΗΜΕΝΟΣ.ΑΥΤΑ
 
Χρήστης: palianthrwpos
Ημερ/νία: 14:44 - 13/02/10
...και μετα ηρθαν οι μελισσες!

Φιλε την τεχνη ο καθενας την αντιλαμβανεται διαφορετικα!
Ο καθενας εχει την γνωμη του και τα κριτηρια οταν μιλαμε για μουσικη ειναι υποκειμενικα παντα! Oφειλω λοιπον να σεβαστω το οτι δεν γουσταρεις τους ΝΤΧ. Δεν μπορω να καταλαβω ομως εμμετικοι χαρακτηρισμοι του τυπου "Μπαζα", "Νιπτω τας μασχαλας μου" κλπ τι εξυπηρετουν? Στην προκειμενη περιπτωση και εγω μπορω να πω πως εκλασαν οι Pink Floyd και βγηκαν οι King Crimson. Αυτη ειναι η σωστη αντιληψη της τεχνης ετσι?

Εχω διαβασει κριτικες του Πανου Πιλατου σε αλλα εντυπα (δεν ετυχε στο Ποπ και Ροκ) και δεν επεσε στην αντιληψη μου κατι τετοιο! Αν και δεν μπορω να πιστεψω οτι ενα περιοδικο σαν το Ποπ και Ροκ επετρεπει στους συντακτες του να καθυβριζουν τις μπαντες!
 
Χρήστης: REVENGE
Ημερ/νία: 21:10 - 10/02/10
ΚΑΙ ΡΟΚ ΚΑΙ ΘΑΒΑΝΕ ΤΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ.PROGRESSIVE XAXAXAXAXAX AN HTANPROGRESSIVE AYTA TA MPAZA OI KING CRIMSON ΘΑ ΒΑΖΑΝΕ ΒΕΝΖΙΝΗ ΝΑ ΚΑΟΥΝ.ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΜΑΣΧΑΛΑΣ ΜΟΥ
 
Χρήστης: revenge
Ημερ/νία: 14:45 - 10/02/10
ΦΑΛΤΣΑ ΣΤΟΝΑΡΙΣΜΑΤΑ Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΝΟΜΙΖΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΓΚΑΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ.ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΠΟΠ
 
Προσθήκη Σχολίου
Τελευταία Σχόλια
- ????????? OLD SCHOOL (?? 4 ??????? ??? ??????? ) 01/08/18 Προβολή
- ?????? (???????? ???????? - ???????) 04/04/17 Προβολή
- ?????? (?? ??????? ???? ?? ??????? ???? ?? ???????????? ??? ??... 04/04/17 Προβολή
- ?????? (?? ??????? ??? ?????????? ????????) 04/04/17 Προβολή
- Spyros PETS (??? ????? ?? ?????????? ??????? ??? ??????, ??? ?... 21/03/17 Προβολή
Τελευταίες Προσθήκες
- Blog Δύο νέα e-book με έμμετρους στίχους, για τους τολμηρούς που θέλουν να μελοποιήσουν... 29/08/14 Προβολή
- Βίντεο Δημοκρατία 14/04/13 Προβολή
- Βίντεο Εμένα Οι Φίλοι Μου 11/02/13 Προβολή
- Βίντεο Θα Πάρω Φόρα (Κιτρινα Ποδήλατα) 10/02/13 Προβολή
- Βίντεο Το Τρένο 09/02/13 Προβολή